Wednesday, October 1, 2014

En de winnaar is.................

Vandaag is dan eindelijk de bekendmaking van de winnaar van de gietijzeren Lodgepan
Voor mij ook de eerste keer dat ik een winnaar moet kiezen, dus ik heb het als volgt gedaan.
Alle mensen die in hun reactie iets hebben genoemd dat ze er graag in zouden bakken deden mee met de loting. Alle namen op een papiertje in een kom. Doek erover en mijn dochter heeft een papiertje getrokken met de winnaar. Idereen bedankt voor de deelname en alle suggesties.
Hopelijk is het filmpje gelukt, dan kunnen jullie zelf zien wie het geworden is:

.

Van harte gefeliciteerd Els! Heel veel bak-  en kookplezier met je nieuwe pan die Kookpunt.nl naar je zal sturen. 
Mail mij even je adresgegevens door (notitievanlien(je weet wel wat hier moet)gmail(punt)com) voor de verdere afwerking.

6 comments:

Anonymous said...

Hoera! Dank u wel! Mijn adres komt er aan!

groetjes,
Els

Anita Willems said...

Gefeliciteerd Els!

Karen Baking Soda said...

Gefeliciteerd!

Emmy said...

Gefeliciteerd!

Anonymous said...

dank u voor de felicitaties! Groetjes, Els

Hanaâ said...

Gefeliciteerd Els!!! Veel plezier ermee :)