Sunday, January 21, 2007

Uitwaaien

Gisteren zijn we heerlijk uit wezen waaien. We zijn in de auto gestapt en we zijn blijven rijden tot er zon was. Normaal ga je dan naar het zuiden, maar even de weerberichten geraadpleegd en het was (voor ons) naar het westen. We kwamen uit in Hindeloopen (Friesland). Ik was er nog nooit geweest, een lief klein plaatsje met natuurlijk mooi uitzicht over het IJsselmeer, dat nog aardig wild was door nog de harde wind.

Nou uitgewaaid dat zijn we zeker, ik zag bijna niets meer door de tranen die in in mijn ogen had van de harde koude wind, dus het foto's maken was gewoon knip-knip-knip op het knopje en hopen dat het goed zou komen. We wilden nog ergens vis te gaan eten, maar het hele dorp was uitgestorven, de meeste winkeltjes dicht (en dat op zaterdag). En de visboer was dus ook gesloten. Gelukkig had ik een doos heerlijke kersenbroodjes bij me (daar horen jullie later nog wel eens over) dus met onze buiken gevuld weer naar huis terug. Wel ver rijden om even uit te waaien....maar wel lekker.











No comments: