Sunday, October 29, 2006

The King has arrived...

Hoog bezoek gisteren. Natuurlijk wist ik ervan, ik was gescreend en doorgelicht. Al mijn gegevens moesten ze hebben. Maar ja voor een koning doe je wat niet waar?
Ik was wel wat zenuwachtig toen hij eindelijk in eigen persoon op de stoep stond. Snel hielp ik hem de drempel over. Nou die was nog best zwaar! Eerst maar eens ergens neerplanten. Dan z'n jas uit....en dan genieten maar.

Collega bakfanaten weten waar dit over gaat. Ja echt, een pak van KING ARTHUR in hoogst eigen persoon. Een heus Koninklijk pakket is bij mij over de drempel gekomen. King Arthur verstuurt niet rechtstreeks naar Europa, dus ging het via een omweg: Ellen den Otter regelde dat voor me. Dus wil je graag iets speciaals uit de V.S. over laten komen, kan je dat via haar regelen. Met zeepost verstuurd, dus het duurde wel even. Nádat ik de bestelling had gedaan, zag ik natuurlijk nog 1 of 2 (of 3 of...) dingen die ik óók had moeten hebben. Misschien komt er in de toekomst nog een keer koninklijk bezoek, maar dat zal wel even duren.
Eerst maar even de buit gaan inspecteren......

4 comments:

Levine said...

OOOO, wat leuk. Gefeliciteerd met je pakket! Ben benieuwd naar je 'recencies' van de producten :-).
Veel plezier ermee.

Lien said...

Nog heel erg bedankt voor de tip Arden!!! Toch nog dingen vergeten...zoals de loaftins en de rechte slasher!!!

Anonymous said...

Ohhh zie mij eens groen worden van jaloezie! Mag ik vragen wat je aan verzendkosten en extra kosten aan Ellen hebt betaald?

Karen Baking Soda said...

Oooh....ik zit nu echt snikkend achter mijn beeldscherm. De één op vakantie, de ander hoog bezoek, ik ben toch wel zoooo verdrietig!

Nee hoor, grapje, wat goed joh dat je dat geprobeerd hebt. Is het goed bevallen? En ik ben zo benieuwd wat je allemaal hebt besteld...