Sunday, February 3, 2008

Nieuw

(english readers please scroll down)
Je hebt het al gezien natuurlijk, de layout en stijl van mijn blog is veranderd. Het valt niet mee voor een computeranalfabeet als ik om er wat van te maken. Maar het lukt toch steeds beter. Ik was mijn andere 'stijl' al meer dan zat en had er ook al wat eens aan zitten prutsen, maar ja dat wilde niet echt lukken.
Het nadeel van een nieuwe layout is dat alle zorgvuldig geplaatste foto's van oude berichten nu op een vreemde plaats kunnen zitten. Excuses daarvoor, maar daar kan ik niet helemaal aan ontkomen helaas.

De lijst met recepten is verplaatst naar een andere plek, zodat je niet steeds zo lang hoeft te wachten tot de pagina zich geladen heeft. De link van de index bevindt zich in de zijbalk onder de labels.

Ik hoop dat jullie verder niet te veel last zullen hebben van deze verandering en dat alles werkt zoals het zou moeten. (anders hoor ik het graag)
******************************************************
New

As you probably have noticed... I changed the style and layout of this blog. I've been fed up with the old one for a while now, but I just couldn't change it like I wanted. My knowledge of computers is bad, so I had to make some concessions.
This new layout means that the photo's -carefully aranged in the old lay out- are a bit all over the place now. My apologies for that. The future posts will look better I hope.
The list of all the recipes in the sidebar, had been moved to another place. There is a link to go there in the side bar, just underneath the labels. I hope this helps to speed up the page load, because that took quite long. Well I hope it all works as it´s supposed to, it not please let me know! Thanks! See you soon.

7 comments:

Anonymous said...

Ziet er mooi "strak" uit Lien
En ja hij is nu sneller geladen had er wel eens moeite mee dan wou ik te snel lezen en bleef ie hangen. Maar dit is echt TOP.

Gr Gipskruit

Levine said...

Ziet er prima uit!

Toevallig ben ik vannacht (ja vannacht :-)) ook bezig geweest om mijn blog een andere look te geven. Ik wil perse een 3-column weblog, maar ik moet dan zoveel veranderen dat ik het nog niet aan heb gedurfd. Als ik veel tijd en lef heb......

Lien said...

Bedankt dames. Het is nog niet helemaal zoals ik het zou willen, maar binnen mijn beperkte kunde toch wel aardig naar mijn zin.
En het kost inderdaad héél veel tijd. Dus veel succes en sterkte Arden (misschien een paar snipperdagen opnemen?!)

Anonymous said...

Hûhhh- computer analfabeet....;-))
Ziet er professioneel uit en het leest en kijkt veel beter!

Anonymous said...

Geweldig Lien! Alle moeite niet voor niets, want het is echt een grote verbetering en inderdaad kan ook ik eea veel sneller laden nu.:-)

Gea said...

Zeg Lien, jij hebt de laatste tijd niet bepaald stil gezeten. Op de een of andere manier moet ik nog wel wennen aan deze layout, maar het ziet er zeker al goed uit.

Lien said...

Nou gelukkig zijn de meesten enthousiast. Maar ik moet er zelf ook erg aan wennen Gea... ben ook nog (lang) niet tevreden, dus wees voorbereid dat er nog wat kan veranderen. Maar daar heb ik voorlopig even geen tijd voor!